רשת צל לפי מידה

יש לא מעט אפשרויות לבחירה, כאשר אתם סוקרים את מגוון האפשרויות של רשתות ההצללה. התפקיד של רשתות ההצללה הוא כמובן, לסייע לכם ליצור צל נעים יותר. הדבר חיוני מאד באקלים הקיצי בישראל, בין אם מדובר על צורך פרטי, צורך עסקי או צורך ציבורי.
לכן אין זה מפתיע גם למצוא את רשתות ההצללה בכל מיני מקומות – החל מהגינה הפרטית שלכם, דרך גן הילדים, ועד לחוף הים.

חשוב עם זאת להבין, שתמיד צריך להזמין רשת צל לפי מידה, כדי שתהיה התאמה מדויקת לצרכים שלכם.

רשת צל לפי מידה

אילו התאמות יש לפי מידה?

רשתות צל קטנות 

 מי שמחפש רשת צל לפי מידה, יוכל למצוא את הרשתות הקטנות. ברוב המקרים, רשתות אלו יהיו לשימוש פרטי לחלוטין. כך למשל, מי שמחפש רשת צל עבור החצר שלו – יוכל למצוא רשתות צל בגדלים של 4 על 3 מטר, 5 על 5 מטר, וכיו"ב. עם זאת, לעתים נמצא רשתות אלו גם במקומות נוספים – בחוף הים למשל יש מי שמעדיפים לעבוד עם מספר גבוה של רשות צל קטנות, במקום רשת צל גדולה אחת.

רשתות צל בינוניות 

 כמובן שאם מחפשים רשת צל לפי מידה, אפשר למצוא גם את הטווח הבינוני במידות. כך למשל, אפשר למצוא רשתות בגודל של 20 על 10 מטר, של 15 על 17 מטר, וכיו"ב. רשתות אלו יכולות כבר להתאים לצרכים מגוונים יותר. באירועים מסחריים למשל, שבהם רוצים לספק הצללה איכותית לכמות גדולה של מבקרים – אלו בדיוק רשתות הצל שתרצו לבחור. כמובן שאפשר לחשוב על עוד מקרים ,שבהם הרשתות הללו יהיו יעילות.

רשתות צל גדולות 

 הקטגוריה האחרונה היא של רשת צל לפי מידה גדולה למדי. אלו הן רשתות בגודל כמו 20 על 50 מטר, ואפילו 4 על 5 מטר – כשמדובר על רשת מלבנית מוארכת וצרה. הרשתות הללו מתאימות שלטחים ציבוריים גדולים במיוחד.

רשת צל לפי מידה - שמשונית ש.ברלינר פתרונות הצללה בתל אביב
הצללה ענקית פרטית

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם​

רשת צל לפי מידה מחיר

אם אתם רוצים רשתות צל איכותיות בכל מידה שהיא – צרו קשר עם חברת ש. ברלינר. נשמח לספק לכם את המידה המדויקת, ולערוך את כל ההתאמות לפי הצורך האישי שלכם.

כן, ניתן לחתוך רשת צל בקלות כדי להתאים לגודל מסוים באמצעות זוג מספריים או סכין. זה מקל על התאמה אישית של הרשת כך שתתאים למגוון יישומים.

רשת צל נמדדת בדרך כלל על ידי הצפיפות שלה, המתייחסת לאחוז קרני השמש שנחסמות על ידי הרשת. לדוגמה, רשת בצפיפות של 50% תחסום כ-50% מקרני השמש.

גודל רשת הצל המתאימה למרפסת או אזור בילוי חיצוני יהיה תלוי בגודל השטח לכיסוי. אזורים גדולים יותר עשויים לדרוש חתיכות רשת מרובות או גלילים גדולים יותר, בעוד ששטחים קטנים יותר עשויים לדרוש רק חתיכה קטנה של רשת חתוכה מראש.

רשת צל יכולה להגיע במגוון גדלים, בהתאם ליצרן וליישום הספציפי. הגדלים הנפוצים נעים מחתיכות קטנות חתוכות מראש ועד לחמניות גדולות יותר שיכולות לכסות כמה מאות מטרים רבועים.

רוצים להיות מכוסים?

מהרו והקדימו להזמין ברזנטים של ש. ברלינר. צרו עמנו קשר כדי ללמוד עוד על המוצרים האיכותיים שאנו מציעים וכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת לברזנט לכל מטרה. צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

דילוג לתוכן