רשת צל כפולה

רשת צל יכולה להיות פתרון הצללה נהדר אך ללא ספק רשת כפולה תהיה פתרון טוב יותר ועמיד מאוד. כאן תוכלו לקבל מידע ולהבין מה היתרונות, השימושים ולמי בכלל יש צורך ברשת שכזו. 

 

פרוייקט רשת צל למערת המכפלה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם​

ממה עשויות רשתות צל ?

רשת צל עשויה מסיבים של פוליאתילן, חומר חזק מאוד שלא נקרע בקלות אפילו כאשר מושכים אותו בחוזקה או שמופעל עליו לחץ רב. מדובר בחומר איכותי במיוחד שגם מחזיק מעמד לאורך זמן. זוהי אותה רשת בדיוק רק שיש עליה שתי שכבות תפורות זו לזו. הסיבים שלה כך יהיו קשים ועמידים יותר. רשתות צל כפולות מודבקות זו לזו ולא סתם מונחות אחת על השנייה כך שמדובר ברשת אחת.

שימוש ברשת צל כפולה

רשתות אלה יכולות להיות יעילות בדיוק לאותו השימוש כמו של רשתות צל רגילות. כאשר בוחרים ברשת הצל הכפולה למעשה רוצים לשפר את העמידות שלה. למעשה הצל שנותן לנו רשת צל כפולה הוא התכונה החשובה באמת וזה מה שהופך אותה להיות פתרון למרפסות ולגינות. מצד אחד היא עדיין פתרון זול מאוד ומצד שני היא יכולה לספק את ההגנה שהעסק צריך. חשוב לזכור כי ההגנה הזו יכולה להיות חיונית אך יותר מפתרונות אחרים כיוון שלמרות שמדובר ברשתות צל כפולות, עדיין קל מאוד להעביר אותם ממקום למקום.

עמידות כפולה

העמידות של הרשת יוצאת דופן והיא עוד תפתיע גם אתכם. אין ספק שרשתות צל הן לא הפתרון הכי עמיד שיש ואם נשווה אותן לפרגולות או לוחות סנטף נגלה מהר מאוד שההשוואה לא הוגנת. לעומת זאת, כאשר מניחים את הרשת היא מקבלת שיפור משמעותי בנושא. והמחיר שלה עדיין יהיה זול באופן משמעותי מפתרונות הצללה או קירוי אחרים. העמידות של רשת צל כפולה אינו רק לאורך זמן אלא גם מפני נזקים של מזג אוויר, כמו למשל שמש או תנאי לחות גבוהה.

למי מתאימות רשתות כפולות?

רשתות צל כפולות יכולות להתאים למגוון רחב של שימושים כאשר היא נפוצה מאוד גם במגזר העסקי. אפשר לראות רשתות צל כאלו בכל מיני פארקי מים או גנים ציבוריים. כאשר מותחים רשתות צל כפולות מעל ריהוט רחוב היא משתלבת בצורה נהדרת בעיצוב. רשת צל כזו יכולה להתאים גם למגזר הפרטי כאשר מותחים אותה מעל מרפסות וגינות.

רשת צל דו שכבתית

רשת צל עמידה דו שכבתית, להגנה כפולה מהשמש והפחתת החום. אנחנו מספקים רשתות צל דו שכבתיות במגוון צבעים ולכל המטרות.

רשת צל כחולה רשת צל כפולה כחול ולבן לפי מידה ש.ברלינר פתרונות הצללה
רשת צל איכותית
רשת צל כפולה לבן ובז

רוצים להיות מכוסים?

מהרו והקדימו להזמין ברזנטים של ש. ברלינר. צרו עמנו קשר כדי ללמוד עוד על המוצרים האיכותיים שאנו מציעים וכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת לברזנט לכל מטרה. צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

דילוג לתוכן