ברזנט נגד גשם

היכרות עם המאפיינים השונים של ברזנט כחומר גלם יכולה לסייע להשתמש בו גם לטובת הגנה מפני הגשם. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של ברזנט נגד גשם, כיצד בוחרים אותו ועם מי אפשר להתייעץ.

מהו ברזנט?

ברזנט הוא יריעה אטומה וחזקה. בגלל איטום מוחלט מצד אחד וחוזק מוכח מצד שני, ניתן להשתמש ביריעות ברזנט על מנת להגן מפני הגשם. יתרה על כך, ברזנט נגד גשם אידיאלי כדי למנוע חדירה של מים וקרני שמש משתמשים בו גם בגלל משקל נמוך שמאפשר הצבה שלו על פרגולה, סוכך או פתרונות קירוי אחרים.

ממה עשוי ברזנט?

ישנם מספר חומרים מהם עשוי ברזנט. ברזנטים יכולים להיות עשויים PVC, הם יכולים להיות עשויי טקסטיל שמצופה בחומר איטום נגד מים או מפלסטיק.
היום בעלי עסקים רבים כמו גם אנשים פרטיים משתמשים בברזנט כהגנה מפני השמש, ובעיקר כהגנה מפני הגשם. אבל נעשה שימוש בברזנטים גם לצורך כיסוי תיקים, יריעות לסוכות ועוד.
ברזנטים נגד גשם

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם​

למה לבחור ברזנט נגד גשם ?

כדאי לתת עדיפות ליריעות ברזנט נגד גשם בגלל שהן עשויות PVC או טקסטיל מצופה בחומר איטום נגד מים. אם בעבר לדוגמא היה אפשר למצוא יריעות ברזנט רק בתור פתרון הצללה מפני השמש, הרי שכיום הגנה מהגשם או כיסוי תיקים ויריעות לסוכה הם חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות והמאפיינים.

הנה עוד כמה יתרונות של ברזנט והאופן שבו הם באים לידי ביטוי בשידוך ויישום נכון של היריעה במקומות שונים.

  • מראה שקוף ואסתטי – ברזנט שקוף נגד גשם הוא ללא ספק פתרון אידיאלי למי שרוצים גם למנוע חדירת מים וגם להשיג תוצאה אסתטית. הברזנט מתכתב עם כל המאפיינים של סגנון עיצוב מודרני והוא מתאים לגינה, למרפסת, לחצר, לגג ועוד.
  • עלות משתלמת – המחיר של ברזנט משתלם גם אם קונים אותו בצבע המקורי של היריעה וגם אם מתכננים את המידות שלו בהתאמה אישית ובגוון שקוף. את החישוב של המחיר מבצעים לפי מ"ר ולרוב ניתן לתאם התקנה באותו מקום שבו קונים אותו.
  • אין צורך בתחזוקה – עמיד למשך זמן רב. אין צורך בתחזוקה על מנת להשתמש בו והוא לא סובל מבלאי, שחיקה או בעיות רטיבות ונזקים מצטברים. בגלל כל היתרונות הללו של הברזנט, הוא נחשב בשנים האחרונות לפתרון האיטום המושלם.

לסיכום, כל מה שצריך לעשות כדי לשפר את האיטום הקיים בבית או במקום ציבורי הוא ליישם יריעות ברזנט גדולות, חזקות ואטומות. בזכות המאפיינים של ברזנט נגד גשם והמראה השקוף, הוא מתאים לשימוש גם בתקציב יחסית נמוך והוא אינו מחייב תחזוקה – לא מצד בעלי מקצוע ולא מאנשים פרטיים.

בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של יריעות ולהזמין אותן במידות מיוחדות ובהתאמה אישית. לאחר מכן, כל שנותר הוא לתאם את היישום וההתקנה.

 
 
ברזנט נגד גשם מרפסת סגירה שקוף עם משבצות למסעדה בתל אביב ש.ברלינר פתרונות הצללה
ברזנטים נגד גשם

רוצים להיות מכוסים?

מהרו והקדימו להזמין ברזנטים של ש. ברלינר. צרו עמנו קשר כדי ללמוד עוד על המוצרים האיכותיים שאנו מציעים וכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת לברזנט לכל מטרה. צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

דילוג לתוכן