רשת צל כל מה שחשוב לדעת לפני הקנייה

כאשר מדברים על רשת צל, מתכוונים ליריעת בד רשת, אשר יכולה להגיע במגוון מידות וצבעים ותפקידה הוא להוות כפתרון הצללה.
רשתות צל עשויות ברוב המקרים מחוטי פוליאתילן אשר שזורים בצפיפות גבוהה. החוטים נארגים בשיטה ייחודית אשר ייעודה למנוע קרעים, פרימות והיווצרות של ריקבון ברשת.
כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם רשתות הצל, עתיד לגלות היצע רחב של אפשרויות, הנבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: משקל, מידות, גוון, רמת הגימור ואופן התפירה.
מהסיבות הללו, לפני שקונים רשת צל, יש להגדיר צרכים, להכיר את האפשרויות והסוגים ורק לאחר מכן, לבצע בחירה נבונה ומושכלת ברשת המתאימה.

איך בוחרים רשת צל?

לפני בחירת רשת צל מתאימה, חשוב להגדיר את תפקידה: האם מדובר ברשת צל אשר אמורה להוות פתרון הצללה לגינה ציבורית, האם היא מיועדת לגינה או לחצר הפרטית או האם ייעודה הוא לשמש כפתרון הצללה זמני באירוע המתקיים בשטח פתוח?
הגדרת הצרכים תסייע להתמקד אך ורק ברשתות צל אשר יכולות לספק את המענה המתאים.
בשלב הבא, מומלץ למדוד את השטח עבורו אתם מחפשים אחר פתרון הצללה – על מנת להזמין רשת צל לפי מידה רצויה.
בשלב שלאחר מכן, כדאי לערוך היכרות עם הסוגים השונים של רשתות הצל וההבדלים ביניהם, מה שיאפשר לכם להתמקד בסוג המתאים.

רשת צל לפי מידה - שמשונית ש.ברלינר פתרונות הצללה בתל אביב

סוגי רשתות

קיימים סוגים שונים של רשתות צל ובין הסוגים העיקריים:

  • רשתות צל חד שכבתיות – רשתות המגיעות במגוון צבעים, כאשר כל אחד מהצבעים מספק אחוז שונה של הצללה. רשתות אלו נחשבות לפופולריות ומשמשות בעיקר להצללה של אירועים. חשוב לציין שרשתות חד שכבתיות יכולות להתבדל אלו מאלו במשקלן ובצפיפותן, מה שישפיע אל איכותן.
  • רשתות צל דו שכבתיות – רשתות הנחשבות לאיכותיות, חזקות ועמידות (בהשוואה לסוג הקודם) ולו בשל העובדה שהן מורכבות מ-2 שכבות.
  • רשתות צל מעכבות בערה – רשתות צל אלו הינון מצופות בחומר אשר ייעודו לעכב בעירה. הרשתות עומדות בתקנים של מכבי האש ומשרד החינוך ולכן, הן יכולות להתאים להתקנה לגנים ציבוריים וחצרות של מוסדות חינוך.

חשוב לציין שנהוג לחלק את סוגי הרשתות גם לפי השימוש עבורן הן מיועדות לדוגמא: רשת צל לגינה, רשתות לבתים פרטיים, רשתות לעיריות וכיוצא בזה.  

יתרונות רשת צל לפי מידה

בין אם אתם מחפשים רשת צל תל אביב ובין אם בכל עיר אחרת, בכדי שתוכלו להבטיח שהרשת הנבחרת תספק מענה על הצרכים שלכם, ההמלצה היא להעדיף רשת צל לפי מידה.
הסיבה לכך טמונה בעובדה הפשוטה, שהמטרה שלכם היא לספק הצללה לשטח בגודל מסוים וכחלק מכך, עליכם לבחור ברשת צל בגודל המתאים.
לכן, כשאתם בוחרים חנות או חברה ממנה אתם מתכננים להזמין רשת צל, יש לוודא שהחברה מאפשרת לכם לבחור רשתות צל בגדלים ובמשקלים שונים – מה שיאפשר לכם ליהנות ממענה איכותי על צרכיכם.


בהליך בחירת רשתות  צל, יש לוודא שהן עומדות בתקנים הרצויים, שהן איכותיות וחזקות, מתאפיינות בעמידות גבוהה מפני קרני UV ובעלות רמת הצללה גבוהה.

רשתות צל נחשבות כפתרון הצללה מאוורר. הן דורשות רמה מינימלית של תחזוקה. הן מגיעות במגוון גדלים, צבעים וסוגים – כך שכל אחד יכול לבחור את הרשת המתאימה. רשתות צל מתאימות למגוון סוגים של שטחים פתוחים ולמטרות שונות.

התקנת רשת הצללה תל אביב או בכל עיר אחרת, מתבססת על מספר שלבים. בשלב ראשון יש לבדוק את תנאי השטח. בשלב הבא, יש לתכנן את ההצללה. לאחר מכן יש להתקין את הקונסטרוקציה ובשלב הסופי היא להתקין את רשת הצל עצמה.

דילוג לתוכן