הביקוש למוצרים ידידותיים לסביבה עולה בעיקבות העליה במודעות הנזקים שחומרים כמו פלסטיק גורמים לסביבה. החלטו לספק לכם מספר פתרונות אשר יהוו פיתרון ירוק או לפחות תחליף פחות מזיק למערכות הצללה וצל. הטיפ המשמעותי שלנו הוא לא להתפשר על איכות בנושא ולבדוק שאכן הבדים מתאימים למטרה הסופית.

 

אחד החומרים המועדפים לייצור בדי הצללה הוא בד יוטה

בד זה מיוצר מסיבי עץ טבעיים, המתפקדים כבדי הצללה איכותיים וידידותיים לסביבה. הבד מסייע במניעת נזקי קרינת השמש ובשמירה על איוורור באזורי הצל (ובכך להוסיף קירור נוסף בימי קיץ חמים). בנוסף, בד יוטה נחשב לעמיד יחסית בפני מים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בגן או בחצר גם לקראת הסתיו. לפני רכישה בידקו את הפרטים המדויקים כדי לוודא שהבד אכן עונה על כל הדרישות.

בדי הצללה ידידותיים לסביבה

בדי לייקרה להצללה הם עוד אפשרות מעולה

בדי לייקרה נפוצים בעיקר בתחום הספורט, אך הם גם מושלמים ליצירת צל בגינה או בחצר. גמישותם הגבוהה מאפשרת להם להתאים בקלות לכל צורת גוף ולכל מרחב, מה שמאפשר לנו ליצור אזורי צל נעימים ואסתטיים.

בדי הצללה מחומרים ממוחזרים

שימוש בבדים ממוזרים להצללה היא בחירה מצוינת לקיום אקולוגי ולהפחתת פסולת. בשימוש בבדים שנוצרו מחומרים ממוחזרים, יש פחות שימוש בחומרים חדשים ואין פשרה על חוזק בעיקבות המיחזור. האפשרות הזאת פותחת דלתות לעסקים אשר מעוניינים לרכוש כמות גדולה אך עדיין מתעקשים על אפשרויות ידידותיות לסביבה.

מערכות ההצללה יצילו אותנו עוד פעמים רבות, בין אם בזמן עבודה או לשמירה על לקוחות או ציוד אשר נמצא בשטח פתוח או לצרכים אישיים והגנה על עצמנו, על רכוש פרטי ועוד. הבחירה היא ביידנו ולכן תמיד ניתן לשקול אפשרויות אשר יתרמו הרבה יותר לחברה בטווח הארוך ועדיין יתנו מענה כנגד השמש היוקדת. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לפתרונות נוספים והצעות מחיר על פי מטר >>

דילוג לתוכן