רשת צל לגינה

רשתות הצל מאפשרות לנו ליהנות משהות בתוך מתחם חיצוני, מבלי שהשמש הקופחת בישראל תהיה חזקה מידי, ובמלי שזה ישפע על איכות החיים שלנו.

יש לזכור שעבור אנשים רבים, הגינה שלהם בבית היא ההזדמנות ליהנות באמת ממתחם מקסים וטבעי של אירוח ומנוחה – אולם השמש כאמור, במיוחד בקיץ, עלולה להוות מטרד. זה אמנם נעים שמזג האוויר הוא שמשי, אבל לעתים זה פשוט מוגזם, וקרני השמש מפריעות יותר משהן מהנות.

רשת צל היא רשת עמידה שניתן למתוח מעל חפץ או משטח כדי לספק צל. הוא עשוי בדרך כלל מפוליפרופילן ויש לו הגנת UV.

תליה והתקנה של רשת צל לגינה, מאפשרת לכם כמובן למצוא את האיזון המתאים – ולספק הצללה איכותית ונהדרת לגינה שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא רשת צל איכותית בהזמנה לפי הגודל הרצוי : בינהם קיימות רשתות צל דו שכבתית, רשת צל אוסטרלית, רשת צל אוהל לייקרה, רשת צל תרמית ונגד גשם או לכיסוי הדשא להצללת הגינה, כמו כן רשת צל מאלומיניום, עם טבעות ועוד..
פתרונות הצללה לגינה ש.ברלינר

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם​

רשת צל לבריכה

בגינה שלכם יש בריכה? הגיעו ימי הקיץ החמים ואתם חוששים ממכת חום ואידוי מהיר של מי הבריכה? רשת צל נועדה לשם המטרה הזאת בדיוק. אנחנו מתקינים רשתות צל לבריכה ולגינות בכל גודל ובמספר צבעים לטעם הלקוח.

התקנת רשת צל לגינה

רשתות מסוג זה בדרך כלל גדולות ואמורות לכסות שטח משמעותי שנמצא
בשימוש של כל בני המשפחה. זה משפיע גם על המחיר של הרשת וגם על האופן שבו מתקינים או מעגנים אותה לאזורים שונים בחצר.

שנית, רשת צל כזו גם חייבת להיות עמידה בפני תנאי האקלים. אם אכן
מדובר על חצר גדולה, זה אומר לדוגמא שנעדיף להשאיר את הרשת תלויה לכל אורך השנה ולא רק בקיץ במקרים כאלה, מאוד חשוב לוודא שהרשת חזקה ואמינה אפילו אם יש רוחות, גשמים וכן הלאה. כיסוי לריהוט גן בעזרת רשת הצל ישמור על הצבע וימנע מהריהוט להתחמם על יתר המידה.

החדשות הטובות הן שניתן לתאם אספקה של רשת צל לגינה כולל התקנה.

 זה אמנם מייקר מעט את המחיר, אבל שווה את ההשקעה כאשר בעלי מקצוע לוקחים על עצמם את האחריות על התקנת הרשת, אנחנו יכולים לקבל תקופת אחריות ארוכה על התוצאה הסופית מעבר לכך, התקנה מקצועית חוסכת לנו סיכון מיותר בטיפוס לגובה אובמציאת נקודות עיגון בטיחותיות. 

בשביל ליהנות מהיתרונות של רשת צל, כדאי לפנות לש. ברלינר ברזנטים 

איזה סוג של רשת כדאי לבחור?

יש סוגים רבים מאד של רשתות הצללה לגינה, ולכן אם אתם מחפשים רשת צל לגינה, חשוב מאד שתדעו לבחור בסוג שיכול להתאים לכם. אפשר לבחור ברשת שהתקנתה תהיה מורכבת יחסית, מוך ההנחה שהיא לא תנויד יותר מידי, ולכן כדאי להשקיע בכך.

 כמו כן, אל תשכחו לרכוש רשת שתהיה בגודל המתאים לשטח הגינה שלכם. אין טעם לקנות רשת גדולה מידי "ליתר בטחון" – אלא למדוד את הגינה, ולהגיע עם המידות למומחה שיוכל לעזור לכם. כך אנו יכולים להציע רשת צל לפי מידה ולחסוך בעלויות.

צבע הרשת

אתם רוצים אמנם רשת צל לגינה שלכם, אבל לא רוצים שהיא תהיה חשוכה ומוצללת יתר על המידה. לכן, צריכה להיות העדפה ברורה לרשתות צל בהירות. כך למשל, רשת צל לבנה היא בעלת התאמה מושלמת לצרכים שלכם. 

רשת צל לבנה תוכל מצד אחד לחסום את קרני השמש המציקות – אבל גם לאפשר לחלק מהאור להיכנס פנימה, וכך גם שומרים על אווירה נעימה ושמשית בתוך שטח הגינה שלכם.

לבחור בעיצוב מיוחד

כמובן שאפשר לבחור רשת צל שתהיה בעיצוב מיוחד ויוצא דופן, ולא להישאר עם העיצובים הבסיסיים. זה יאפשר לכם לעצב את הגינה איך שאתם רוצים.

גינה נבולה

הרבה אנשים אוהבים לגדל צמחים בבית, אבל הבעיה היא שלא כל הצמחים מתאימים לגידול רב- עונתי ובנוסף לא עמידים בפני החשיפה המרובה לשמש.

 רשת צל לגינה יכולה להיות פתרון מושלם לצמחים כאלו. מדובר בצמחי צל, שחלקם נמנים עם משפחת הצמחים טרופיים, שדורשים הרבה לחות וחושך, ידועים ביופיים המרהיב, וכן מוסיפים ייחודיות לגינה.

סוג נוסף של צמחים הדורשים צל, הם צמחים שלא סובלים קבלת אור שמש ישיר וחזק, כמו למשל סחלבים או ביגוניה.

בדיוק בשביל זה אנחנו פה, אתם תדאגו לקנות את כל הצמחייה שאתם רוצים לגינה המושלמת. אנחנו מציעים סככות צל ובדים מיוחדים. אנחנו כבר נדאג לשמור עליה מוצלת ובטוחה מפני נזקי מזג האוויר, כך שלא ייווצר מצב של השקיית יתר על ידי גשם או ייבוש על ידי השמש, ושבירת הצמח על ידי ברד.

 בנוסף, נוכל להתקין לכם בד הצללה לגינה באזור המשחקים של הילדים, כך שלא תצטרכו לדאוג שיקבלו כוויות מהשמש או חס וחלילה יתייבשו.

רשת צל לגינה ברזנט שקוף - ש.ברלינר
בד לייקרה רשת לפי מידה לבן לצל ברזנט ש.ברלינר
רשת הצללה לגינה ולבריכה לפי מידה ברזנט ש.ברלינר פתרונות הצללה בתל אביב

רוצים להיות מכוסים?

מהרו והקדימו להזמין ברזנטים של ש. ברלינר. צרו עמנו קשר כדי ללמוד עוד על המוצרים האיכותיים שאנו מציעים וכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת לברזנט לכל מטרה. צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

דילוג לתוכן